drömmar, plugg, linköping?




oh, gud vad jag saknar hästarna, det är sjukt. hela natten har jag drömt om dom, att galoppera med vinden i håret och den ända tanken man har i huvudet är hur lyckligt och underbart allting är. jag börjar inse mer och mer hur mycket jag saknar dehär. igår var sändningarna från göteborgs horse show, och jag vill bara vara där. owh jag verkligen saknar det bästa som jag någonsin haft! :''(

annars så har jag nyss gått upp, och jag ska äta pizza huhu. efter det så måste jag börja plugga och så dirr för det är sjukt mycket jag inte har gjort till skolan börjar. senare blir det kanske gymmet med pappa , men vi får se för jag ska också försöka klämma in linköping och malin också, men jag vet inte om jag hinner . . bara man kunde ha egen bil! ; o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0