hejj hopp!


hej! igår efter att jag, sara och matilda hade vaknat tog vi ett bubbelbad, och hm de behövdes verkligen! ett tag senare kom pappa hem och vi åkte till mamma och skulle snacka, men mamma blir som hon alltid blev och de slutade med att hon knuffade in mig i en dörr ett antal gånger. på kvällen åkte jag till sara och matilda och victor och johan hämtade oss och vi drog till stan. allt blev helt fuck'ed up så sara kom hem men inte ja och matilda. så vi lifta till skarphagen och sov hos hannes.  vi åkte hem idag ( fredag) och de blev sjukt hos s&m. så nu vet jag inte riktigt vad som händer med allt.

pappa lagar pizza nu så ikväll blir de pizza och god efterrätt med hallon, jordgubbar och vit choklad!
puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0