shulahopp och godmorgon!




sara och tilda är här nu (jag & caroline på bild) , igår var jag förresten extem trött efter att jag hade bloggat runt 12 så jag la mig i soffan och vaknade runt 4, de behövdes! klockan 19:30 skjussa farmor ner mig till bussen och jag mötte sara och tilda, vi åkte ner till stan och såg på bio (bröllopsduellen). den var välhelt okej, men de roligaste var ialf att göra något med dom! vi kom hem typ tolv och gick och la oss 5. nu är klockan 12 igen då haha, vet inte riktigt vad som händer idag exakt men ska er till mamma och hämta lite böcker och så. senare är det sånt sommärks vad jag gör.

puss puss, lägger ut lite bilder på mig sara och tilda sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0