soorrry for being seg på att blogga <3



men nu sitter jag här ialf! idag så var det andra skoldagen och fettisdagen! vi hade prov i kultur och idé historia och det gick väl helt okej. sov hos josefine idag också, har inte sovit en blund inatt! hah , efter skolan gick jag ialf på stan med kennet ett tag och sen så träffade jag bea. vi köpte godis och spela cool och prata lindexa. helt okej aso. 

nu sitter jag hemma och tänkte ta något att äta. klockan är ändå 22.14 nu så jag ska sova snart också, men ha det bäst peoples! hade tänkt klippa mig och fixa naglarna någon gång i veckan också! helt behöverligt iallafall! hadet bra , pusspuss godnatt! <3<3 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0