torsdag, namnsdag idag!




owh gud vad jag är dåligt på att blogga . förlåförlå , jag måste förbättra mig! men idag var det en tjej som provred flash och det gick jättebra verkligen! jag hoppas bara att få slut på allt tjat snart runt om hästarna, så himls skönt. imorgon så har vi massa prov i spanskan, men whatever, sen är det looooooov! yessssss <3

idag har jag namnsdag  :) och imorgon är det fredag den 13:e jag vill hitta någon att kolla på film med eller göra något bara ;o och på lördag är det alla hjärtans dag, känns lite tråkigt att inte ha någon att vara med då ;/ men aja . de är väl så de är.

puss! jag måste plugga spanska nu, jag räknade nyss sidorna och det är 7 sidor glosor till imorgon, jag kan väl ca en halv sida! hahah gl till mig (:
TJARÅ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0