flyttt, ponnie, shopping, schuul och allt



hann inte lägga in bilder på alle,

men de kommer någon gång, de kan jag lova. och annars så har de varit sjukt mycket i skolan att man inte vet vad man ska ta sig till nästan! imorgon får min ponnie en annan ägare och då kommer jag tjuta floder, och om någon är intreserad av en storhäst så är det bara att höra av sig.


annars då? har fikat nästintill alla dagar den här veckan med bästa josefine, jag flyttar troligtvis till stan om 2 månader då jag är sönderstressad och hm. de va nog de mesta. idag la jag undan en tröja på stan och tänkte köpa lite annat så hitta jag inte mitt kontokort, de va störande för när jag satt mig i bilden hem så satt det i plånboken så fint, fan att jag är så blind ibland :o.


imorgon blir det troligtvis att fika med bästa syster och verkligen!! släppa på allt man hållt inom sig, de behövs kan jag säga,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0