maxxie, häst och schuul imorn!

haloojj, nu har jag nyss duschat, tänkte ta och gå ner till rummet och fixa inför morgondagen, skola och jag har nog missat en hel del eftersom att jag var sjuk förra veckan.. men idag så har de varit några och  kollat på flash, dom tyckte om honom och ska nog komma i veckan och rida lite, så jag och min granne hjälps åt att rida hästarna så vi kan få han att bli något lugn till dess, hah.

och vilken program är det inte ikväll om inte typ mitt favoritprogram skins , yey!  snyggingen här nedanför på bilden är med, och om ni vill så så går de på kanal 5 klockan 23:00.

ha en bra kväll/ natt . godnatttt :)




maxxie, sooohot! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0