shopping, huvudvärk, stress




extreem bildbrist här ialf japp .
den här veckan så fick vi nya schemat, eftersom att vi nu heter nsnv istället för ns.
nu har vi fysik kemi och biologi på schemat också, de kan man väl tycka vad man vill om ..
jag och josefine ladda ordentligt igår och stressade till stan och köpte block, piercing
svull på chicken och sånt. josefine sov hos mig sen och jag köppte en film och lite snacks!

idag drog jag till stan efter sista lektionen och träffade sara , tilda carro och sofie mfl
jag drog till monki och köpte en svart baströja , och sedan blev de chicken igen ..
nu får jag skärpa mig! ;o varje dag bestämmer jag mig att det är den sista men
owh , nu äre nog , jag ska inte äta mer snabbmat! men nu är jag ialf hos pappa , och jag verkligen
hoppas att det går bra på veterinärsbesiktningen imorgon för josefine och bellmin när dom
far upp till stockholm! mina ska ju då besiktas på torsdag, wish me luck :o

annars så mår jag skit, har ont i huvudet, magen, rygg och allt .. vene vad det är hoppas jag
inte mår så här dåligt imorgon för då orkar jag verkligen inte vara i skolan hela dagen .

Kommentarer
Postat av: Best wishes.<3

tack så mkt gumman, lycka till på tors med dina. det kommer gå bra ska du se. Du är bäst hun. alltid<3

2009-01-13 @ 22:34:32
URL: http://josefinepalmqvist.blogg.se/
Postat av: i love u

owh tack själv :')

ring mig snarast när du kommer hem! :)

älskar dig <3

2009-01-14 @ 12:16:06
URL: http://evelinaemeliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0