shopping, mat , gråt

hejdå älskling :'''((((((

shululululu

idag har de varit skola, ganska lungt faktiskt. efter stan träffade jag mamma och köpte en grå sko med liten klack, helt
okej att ha i sommar eller frammåt våren. igår blev det äcen fika med bea på fräckafrökens . oowh vad jag älskar deras mackor (a) skönt att prata ut med bea också, de behövdes. jag köpte även 1 linne och en svart lite större tröja på monki! annars har det varit ganska jobbigt hemma idag med bråk med mamma , vi hade gjort fint i köket och skulle äta kräftor, jättegott bröd, cider och öl. men sen började chaffset så de slutade med att jag gick in på rummet och grät , jag hatar det! men efter en timme åt vi ialf maten och kollade på lipstick jungle framför tv:n de va helt okej.

och imorgon far jag upp till stockholm med bästa alle, och shieet vad mycket det kommer vara att göra imorgon bitti; tömma alles box, packa alla hans grejjer och packa väska till mig och sedan fara iväg till stockholm och lämna min bästa vän :( men jag hoppas han får de bra och trivs, kameran följer såklart med upp så jag har kvar minnen och så.

aja, jag måste upp till stallet nu och fodra mm, sedan måste jag gå och sova, ska upp tidigt imorgon! vi hörs ha en super kul fredag/ helg. jag bloggar nog på söndag/ måndag igen!

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0