tips att locka håret med plattång!


 
såå himla länge hade jag funderat på att försöka locka mitt hår med plattången,
men idag bestämde jag mig för att försöka, så ja gick in på youtube (prova ni också)
och sökte på videor där och gissa om jag kan nu ?! och jag är ju så glad eftersom
att då behöver jag inte köpa någon locktång! , jag har blivit så trött på min trippeltång
och man vill väl göra lite annat med håret än att bara platta eller våga det? men jag
märker verkligen hur mycket all värme från aparaterna förstör håret så på måndag på
lunchrasten eller efter vi slutat kanske jag springer ner till stan
och fixar någonting som gör så att inte håret förstörs av värmen.

men nu ska jag sova, imorgon ska jag upp tidigt! GODNATT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0