stockholm, skola, friluftsdag, alle <3

hejsan hoppsan!

nu är jag tillbaka  från stockholm, och vi har lämnat alle till den nya familjen. det är så himla sorjligt och tårarna kunde inte sluta rinna, bara när jag kom  upp i stallet och det stog en annan häst där och inte alle var så ledsamt, (nu har vi ju en ny storhäst som vi ska ha tills flash säljs).

idag var det skola, ganska lugna lektioner så det va skönt, på lunchen / håltimmen gick jag , lina och josefine till
fräcka frökens och åt lunch. det va mysigt och skönt att prata lite, :)
nu är jag hos pappa och dricker en smoothie, har precis pluggat klart och ska kolla lite på tv snart. imorgon så är det friluftsdag och de flesta ska till romme. men jag , josefine, sharon, erik och rickard ska spela bowling och softa!

jag lägger in nya bilder på alle från de andra stället mm senare ikväll, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0