goodbye my lover, friend, u have been the one for me

hejsan hoppsan!

jag är sjuk och har inte varit i skolan på två dagar, intebraintebra ..
jag har fått influensa eller något, och imorgon är det prov på hela
matte A, så om jag missar de så vet jag inte vad jag ska göra , men om jag
åker till skolan med influensa, kan jag då prestera lika bra som när jag är frisk?

annars så åker min älskade bästa vän alle på lördag :'(
och jag kommer gråta floder, men istället får jag hem en ny häst på lördag,
owh, hästar hit och dit hela tiden.. men så är det väl antar jag. 

och jag vill bara att det ska bli sommar .. tänk er en glass på halvars, en klänning ,
ballerinasko, en liten väska och vandra ner på stan och shoppa , owh underbart  

här nedanför kommer det 1 bild på flash och en på alle, och sedan länk
till en ridvideo var på dom :) titta och njuut! <3




bästa flash, jag bara hoppas någon kan se din kapacitet
och vilja och kärlek, då skulle jag bli överlycklig, iloveu världensfinaste<3
http://www.youtube.com/watch?v=KrUI2t7Ov0Q&feature=channel_page




finaste alle, och här är jag jävligt lycklig,
goodbye my lover , goodbye my friend,
you have been the one, you have been the one for me
i love you, i swear thats true, and i can't live without you <3
http://www.youtube.com/watch?v=nYdyRnRsb7s&feature=channel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0