nu har alle en annan ägare , Bildbomd genom tiden med honom <3

kommer några bilder på alle nu, <3
älskar den ponnyn mest. bild texterna står över bilderna!




finspång; vi vann såklart <3




lite hoppning hemma: ca 1.20




skogslotten; vann min första Lb på skogslotten




vann även den andra lb:n samma dag <3
bästa poownie





dm helgen på Åby, självklart placerad som vanligt <3





vann i hageby, kommer inte ihåg vad det var för klass. .




vann i norrköping men bästa bästa bästa, alle <3




på norrköpings horse show ; eksjöhus cup finalen <3




söderköping; vann <3




3:e klassen jag vann på majpokalen <3




Lycketorp <3, han tar inte ens i <3 




det säger sig självft <3





vann igen <3





vann även 2 klasser helgen innan majpokalen på skogslotten <3




snygg hemm också <3




<3<3<3<3 Dm helgen.






Lag DM <3





Avslutar med den här urgulliga bilden,
jag kommmer alltid älska dig mest oavsett <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni var som handen i handsken, det kommer aldrig någon kunna ta ifrån er. men tiden kommer alltid när man måste lämna sin ponny. det som är det värsta med att ha en ponny. man älskar den, lever för den, och gör den sin bästa vän. man får ha den bästa tioden tsm, sen försvinner den bort ifrån dig. Jag förstår dig, och jag stöttar dig. Nu då och föralltid. Du är min bästa vän evelina (:<3

2009-01-31 @ 21:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0