musikmusikmusik .

dehär vet jag att ni gillar .   100% sommermjusic at bloggen!


flo rida - sugar


pit bull - i know you want me


g.a.s - populär


sen såklart mina vänner! next 3 - (baby) give me a try


(mina vänner igen hhuuh) reggaeteens (next 3) - när vi två blir en


massari- be easy


lil wayne- hot revolver


sean kingston ft. lil wayne - im at war


och sen till sist en live video med mitt ex! hehehheehehhehheeheh :)


än så länge får ni nöja er. nu har ni några minuters lyssnande tack vare mig .   ohyäässs eve är bra yao . hah

pusssssssssssss


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sällan next3 är dina vänner:)

2009-07-09 @ 19:56:11
Postat av: evelina

sv: jo de är ganska ofta ist , haha. ;)

2009-07-10 @ 01:55:35
URL: http://evelinaemeliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0