paris hilton- BFF.

helu helu, jag kom precis hem från jobbet, och jag har varit sjukt jävla stressad.  men eve fixarN fixart ofc.   nu sitter jag och kollar på parits hilton , new BBF hahaha,   om jag hade varit med i programmet hade jag vunnit troligtvis , eller hur?  hiih .     imorgon har malin (min käre syster) flyttat fram min arbetstid till 8:00 - 19:15 istället för 12:00 - 19:15, faan. men de blir ju ändå lite extra moneymoney heh. de är helt okej bra !   hon sover även här inatt så vi ska snacka lite om jobbet och så.

kollade även lisebergsresor , det blir så snart jag är klar med jobbet yessss.

pussssss :]
får se vad jag hittar på för inlägg sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0