f*cking skit


nu sitter jag framför datan och äter sallad och dricker multivitamindryck. sallad är så himla gott och känns samtidigt fresht & nyttigt! innehållet i kvällens sallad:  småmajskolvar, morot, sallad, gurka, tonfisk och äpple. sjukt jävla gott är de, hoppas ni är avundssjuka för de skulle jag varit kan jag lova!

annars så är jag jävligt arg på pappa, jag kommer varken ha mobil eller data i danmark , ska fan dra därifrån så snabbt jag kommit ner, naemen jag vill inte ens dit men blir dittvingad,

dåligt med danmarksresan:

  • kommer inte kunna blogga
  • ingen data utihuvudtaget
  • ingen laddare till mobilen , så den kan ju dra åt helvete
  • inget bad då min fot fortfarande är fucking skadad
  • inga kompisar där nere
  • kommer inte kunna träffa några kompisar då jag inte kommer fatta något av vad dom säger. 

 positivt med danmarksresan:

  • kommer kunna umgås med käre pappa, käre isa & käre catrin 24/7
  • om hampe och martin kommer ner kan jag dra!

okej ,    remember jag är arg nu också .. ibland kan jag älska pappa & ibland är han så jävla överdriven .
var bara tvungen att skriva av mig, hoppas det inte gick to far . men det tror jag knappast , <3
pussssss/ evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0