galeet as usual !

tjenixen sötabloggen! igår var jag i åby hos josefine och runt 8 så drog jag hem till pontus och var med honom, vi checka film och sisådär! , sedan kom simon och vi drog hem till honom , film tittande där också och kvällen blev helt okej! orkade inte sen åka hem så jag sov kvar hos honom, vaknade av att josefine sms:ade vid klockan 9 att hon hade försovigt sig HAH, somnade såklart om och vaknade 12 pucko som jag är, simon och ja garvade bara åt allt, klart jag missade två prov idag! nu är jag ialf hemma och min syster + systerbarn (ronya, milo & mira) är här! underbart med dom <3


hanna och simon för ett antal år sedan HAHA!


fredagssnaxet med ronya! , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0