godmorgon!

idag skiner solen som starkast, vaknade ca halv 10 , somnade tidigt igår också, så jag gick ut och satte mig med bulla som våran katt heter (tror jag) heh .  åt frukost : knäcckebröd, vatten .  sedan kom mamma och vi spolade av 3 av hästarna!  

vår katt oliwer är så himla dum mot bulla , han jagade upp henne i ett träd så vi tog vattenslangen och spolade ner honom hahah rätt åt han tycker jag ;p   .   jag skulle vara i stan mellan 14 - 15 men sara&tilda verkar inte ha vaknat än så jag väntar lite .   blir nog en glass på halvars eller något liknande när vädret är så fint, men jag har verkligen INGEN aning om vad jag ska ha på mig ;o 

  

Kommentarer
Postat av: sara

jag vaknade vid halv 10, valpen hade pissat och skitet ahaa! men somna han och jag om så är uppe nu (a)

2009-06-24 @ 14:37:32
URL: http://ssaruus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0