skogen med grabbarna & rip M J

ska börja med att beklaga Michael Jacksons död rest in peace <3.  igår var vi i skogen med grabbarna och shieet så jävla kul, dom kan inte alls mycke svenska så man garvar som fan åt allt .  kom hem ca 2 och somnade runt 3. sen va det så att vi itne skulle kunna komma in till stan om vi inte åkte med han så 3 timmar efter att vi somnade drog vi till stan igen (klockan 7).   sviiinskönt -_- . 

  nu ska jag fixa mig sen drar jag och josefine till stan och träffar sebba, fikar ele något sedan vid 8-9 kommer min snubbe och då drar vi hem till mig. imorgon är de jobbtime! bläääää.

som ett litet minne av M J .

låten är thriller som nog redan många vet!



puss nu måste jag dra mig mot duscha . pusspusssssss / erbarbie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0