jobbb & värme!

blev väckt för ca en kvart sen av mamma som sa att jag hade fått ett jobb f r o m idag klockan 1 ,  känns jättebra att cashen börjar strömma in igen som förr i tiden hih. min sista häst blev ju såld för ett par veckor sen & jag har blivit lovad pengar eftersom att jag red upp den + jobbet nu också.  klart ni vill veta vad jag tjänar i timman? men fuck no, de är bra kan jag lova!   JOSEFINE , du läser nog min blogg som de flesta gör , jag kan inte gå på stan idag med dig, jobbar från 13- 19. får reda på resten av schemat idag också så vi kan bestämma när vi ska shoppa rejält! den här veckan ofcource.

känns ganska pissigt att börja jobba när de är som varmast ute fan, vår termometer bara höjs och höjs, snart spricker väl den ..   så ni somhar hundar mm glöm INTE dom i bilar mm, de är fruktansvärt hur många hundar som dör just nu i sverige !

 
 

nu drar jag till jobbet!  puss från mig och bästa lil wayne.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0