vårfest here we go!

igår var det vårfest och de va ganska mycke folk här, vi åt grillad mat och körde lekar. klart eves lag vann och josefines förlora!  senare på kvällen fick vi (josefine och jag) ialf skjuss in till norrköping och sen tillbaka med samuel & kalle.

ae de blev en liten bilfärd ialf med en öl och lite cider. sedan drog vi fyra hem till mig och åt chips, drack läsk och kollade på film, myysigt. nu sitter jag och josefine här, tänkte lägga in lite bilder från igår,  ha en najs söndag. dom här dagarna man älskar såå mycket .., men tänk sista söndagen innan sommarlovet ;o !



+
de fyra ungdomarna & resten ;<





bruuuur & jag :')   blondiner jaaap!





jag & syster     laaw




bästa   vän  josefine    vars bh sprack i dragkamp !




kääämpa .


hejdå sålänge! (: PUSSPUSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0