vårfest!

tjenixen sötnosar, jag är jättetrött då ungarna väkte mig halv nio .. igår somnade jag gott framför tv:n med ronya, blev väckt av tusen sms så jag gick in och la mig, idag blir det vårfest ialf! kommer lite mer än 50 personer så det blir nog kul, försöker kirra skjuss härifrån ikväll bara.   men det löser sig nog, de är ju det det brukar göra när jag är i farten, jag fixar alltid något! mamma har damp som vanligt och hon tycker jag är en omogen snorunge för att jag inte vet vad en skinkbytta är, heh jag tror ingen normal människa vet vad det är , hah.     somsagt, jag skrev det här inlägget lite i smyg då jag inte ens fick sätta mig här för mamma, eftersom att alla sliter så hårt för att dagen ska bli bra hah, alla kommer hit runt 3 och klockan är halv 11, let's chillin' .    grattis basse också som fyller 17 år idag! 

får se hur mycket mer jag kan blogga idag eftersom att mamma har tuppjuck!


puss på er och hoppas ni får en händelserik lördag i det fula vädret! [:

Kommentarer
Postat av: bass

tack :)

2009-06-07 @ 11:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0