wednesday heree .

hej gullungar! , jag kom nyss hem från en sväng- on på stan. blev inget att köpa utan de gör jag nog imorgon om jag hittar något så pappa satt in lite pengar på kortet! skolan idag har annars varit seg , och vi har inte gjort mycket förutom sista lektioner då vi hade hörövning , nationella i spanska! de sööööög jag på så de blir väl IG på de, men nationella del 1 fick jag G på och jag är hiimlans glad!


OUTFIT:
 
jeansen från bik bok är rippade med spets insytt, jag tycker det är snyggt och lite speciellt!
tröja (lila): monki
linne: monki
jeans: bikbok
blir nog samma outfit imorgon då jag har nollll kläder här hos pappa! ):

Kommentarer
Postat av: pappii

niiice :)

2009-06-03 @ 23:23:25
URL: http://bobalove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0