fredag den 13:e !

snösnösnösnö

japp inte bloggat på år känns de som ;o! men jag har varit så himla trött de här dagarna så jag har verkligen inte orkat! men inatt sov ialf jesse hos mig mys! <3 , vi fick allt i oss lite dricka igår så ja mådde inte bra imorse, men efter att han och mamma hade åkt till stan vid 7:00 så gick jag och la mig igen, och jag vaknade typ nyss och klockan är nu 18:25 , huhu ruttet? ohja! vi tjejer skulle ju ha värsta partyt idag eftersom att de är fredag den 13:e för andra gången iår! och jovisste den här fredagen komme rbli lika mycke skit som förra fredag den 13:e hah. aeh orkar inte bry mig, mamma och jag ska vara hemma ikväll och hon har köpt massa mat och snacks så, yeah ikväll blir de chill.

BTW, jag kan inte få tag på nån för hemtelefonen är blockad och min mobil har inget batteri för laddaren är hos mamma, men jovisst om jag skulle ha batteri skulle den inte ha teckning, hahaha älskar landet <3. aja , sätter på den då och då och varje gång kommer de typ 25 sms  , så er som jag inte svarar på = mobilen död ..

pusspåer, bloggar maby a little bit later <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0