hejsan gulllllll

nu har jag blivit lite seg igen, men jovars jag kommer igång igen! igår blev de fest , och allt blev aldeles lagom verkligen. först drog jag lina och josefine till haga runt 19:00 och kollade på talang eftersom att valentina var med, sedan så drog vi på "förfest" hos louise, sedan drog vi till skarphagen på fest och sedan vidare till ektorp. blev väldigt mycket att gå men tillslut hamnade vi på donken och därifrån åkte vi bil till hageby där vi sov hos min mormor. 

idag hämtade mamma mig vid klockan 13:00 och jag åkte hem, jag la mig i soffan och åt pizza och bara slappa. lite senare red jag corina, hoppade ca 1,10 i padocken och jovars, jag börjar verkligen gilla hästen nu. imorgon ska jag rida igen , då blire lite trim, jag måste bara fixa en sadel, men hennes rygg är lite speciell så just nu rider jag barbacka. men så är de. bilden nedan är alle och jag, världens bästa ponny! <3 (kolla bara hur högt han är över) :)

godnatt, jag känner mig lite dålig som bloggar under den tiden man skulle stänga av all ström, men jag bor på landet och lever miljövänligt så de gills inte tycker jag.   kramkram


luften <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0