hemma

shululuul, nu sitter jag här igen då. skolan har varit seg och mina arbetskamrater i projektet har varit sisodär lite halft sura på mig ? hihhi, men vissa dagar är verkligen inte mina dagar. idag har denna dagen varit så. och nu igen en gång för alla jävla gånger, jag SKA INTE äta så himla mycket godis och allt hela tiden. fattar inte varför jag inte kan ta tag i detta! owh, sjukt jue! men nu har jag inga pengar kvar, ynka 5 kr ligger i jackfickan och dom får ligga kvar där, jag vill bli sund och snygg till sommaren men om jag fortsätter så här så, ae tror inte de va? hah efter skolan drog jag och josefine ner till stan och vi satte oss i kupolen och snacka lite skit me jonte, rolleT hämtade mig vih halv 5 ca och skjussade hem mig , jag åt och chillade lite framför tv:n och nu hamnade jag här. ska försöka komma in på NK och skriva logbook in english.


en låt som jag lyssnar gärnet på nu:  Soulja Boy- Kiss me through the phone 
sök på youtube och dunka den högt! kramkram nu måste jag skriva logboken, annars blir de damp hos mina kamrater!

 sviiiiiiiiingammal, men så är det när man inte äger någon egen kamera utan får sno pappas någon gång ibland! ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0