ireally hope so. some pic.

hej igen! nu är klockan 23:07 och jag tänkte skriva en sista gång innan jag lägger mig. jag sitter i en ny data stol som jag fick idag av pappa och kollar på klorhexidinsprit som stå framför mig, seriöst vågar jag använda det på min piercing? aja vi får allt se. tänkte nog ta bort den snart, har haft den i 1,5 år om några dagar. aja sånt som märks. annars tänkte jag har lite party hemma hos mig i blacka på fredag, så ni som vill kan höra av er. jag, josefine isa pappa och catrin åker till idre på lördag morgon så varför inte börja lovet med lite chillfest eftersom att pappa och catrin är i stan och kollar på något i louis de geer. men vi får se!

ska tanka in lite musik i min mobil, men jag har ialf lagt in bilderna från kameran nu, så jag lägger in lite bilder här nu på corina, ceasar och cordelia. Imorgon ska jag hoppa flash, kameran följer med såklart! jag ska även rida corina imorgon också , jag märker verkligen att jag inte ridigt på länge, herregud vilken träningsverk jag har i benen. det är sjukt! men det är bra tycker jag, annars gör jag inget annat än skola, stan, slappa. bra att hästarna börjar komma in i mitt liv igen kanske lite smått? i really hope so.

kryssning


 carro redan borta efter de första shotsen. hehee



caroline och ? ni vet, jag och namn ..



ja släppte ju även ett par solbrillor på båten,  inte blev jag kallad
lady gaga, nejnej haha . men jag gillar mina brillz sådeså!




sen var vi på väg hem igen efter allt. vi tog de ändå lungt på kvällen, carro
ramlade bara i trappan och är blå i halva ansiktet nu, och jo vi däckade kl 00:00
hehehehehehe

----------------------------

skolan hade ju även två underbara dagar med sol förra veckan
det gillar vi mera än snö. vi vill ha solsolsolsol !


schteek me mina brudar. och såg de nu , ser inte josefines skor enorma ut? ;o hah

hästarna



lille ceasar, hur söt är han inte? (':



cordelia , fölet till corina gulligull är hon <3



mig och corina får ja lägga upp en annan dag för det går inte ;o har försökt jättelänge nu.
klockan är liksom 23:49 nu.. men vi hörs pussochkram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0