jagsaknarminalle&flash<3

hejsan, idag vaknade jag uppp stel i hela ryggen i min hårda soffa !  inatt skulle man ställa om klockan en timme framåt så jag vaknade enligt nya tiden halv 12. jag gick upp och åt och så och sen så gick jag ut och red. jag behöver VERKLIGEN en sadel nu kan jag säga. hon börjar tycka att de blir lite joobbigt nu så hon bockar ganska ofta och mh, hon är ju liite starkare än mig så jag flyger som en liten vante, heheh.

min syster och barnen är fortfarande kvar här dom ska åka snart och även jag, tänkte släppa en dusch snart och sedan skjussar rolleT in mig till stan där pappa hämtar mig sedan. ikväll ska jag plugga projekt kan jag lova! vi höred senare, ikväll SKA bilderna från kameran in, så kika in lite senare så får ni se bilder från kryssningen. även videorna från när jag hoppade corina igår ska in tänkte jag! kramkram sålänge <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0