kalllllttt!!

okej, så kallt som de har varit idag har de inte varit på länge ;o nu åker min skinnjacka in ett tag och min stora fluffjacka från monki får komma ut igen! idagvar de skola, vi började med jumpa och sen matte. jag och josefine är överglada på att vi klarar mvg uppgifterna som ingenting, vi känner oss smarta för första gången på ett halvår! och de kan jag lova känns skönt.  sedan var de grupparbete och vi kämpade på till runt klockan 1 sedan drog vi till stan för att göra ingenting hhuhuh, slutade ialf med att vi såg och träffade extremt mycke folk som vi inte brukar se och träffa. så dagen blev ändå brabra! jag släppte chicken kebab i 2 timmar, (väldigt soft faktiskt) och sedan drog jag till sharon och där blev de pizza! okej, f r o m idag har jag bestämt mig för att bli nyttig, also jag måste fixa det, vilka vill inte ha sunna kroppar till somaren?

ojuste, blir ingen skola imorgon för min del tror jag, känner mig inte bra. har jätteont i halsen och öronen, huvudverken har inte släppt på tre dagar, det är nog för att det är så kallt ute nu. helsjukt faktiskt heeltsjukt kallt var de idag ! ;o

kram och godnatt. nu ska ja sova som en stock!




sharon provade skor och jag underhöll mig sålänge.. hah josefine väldigt pigg
må jag säga! <3



chicken, funkar ALLTID. jag älskart, verkligen älskar't <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0