KOM IGEN LEENA!


feeeeestbild. lina och jag <3

oh sommar sugen? DET KAN JAG LOVA <3 mobilen är laddad med ny frääshte musik nuva, asbra! annars idag då, vi slutade tidigare (14:40) än vi brukar sluta (16.20) så de va himlans skönt. efter skolan drog vi till stan , jag råkade pajja spårvagnsdörrarna lite .. (a) men träffade ialf jesse <3! och vi gick och leta kläder till sharon, heltokejbra.

sedan var de bara att åka hem till sharon och chilla lite, tog bussen hem 20.15 och nu ska jag väl sätta på en film och hoppa i säng, oooh så himla skönt! imorgon är de jumpa, och hm. ser inte framemot de lika mycket .. men eftersom att dagen ändå är tidig (13.50) så får de gå ! , ska klippa mig imorgon också, huhu de behövs kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0