kryssning avklarad!



okejokej, släpper en himlans gammal bild .. nu har jag ialf kommit hem fårn kryssningen helskinnad! det har varit så jävla kul rentutsagt, bara att både ja och carro däckade vid 12 efter lite föör mycke dricka haha, men så hilma skönt folk och ao, allt va klockrent. bilder lägger jag in imorgon när jag kommer till pappa! :)

ikväll händer nog inte mycket, jag måste börja läsa min svenska bok som skulle vara utläst i torsdags .. och sen så ska jag nog sätta på en film och krypa ner i sängen och sova. ojuste innan allt dedära ska jag ta en dusch!

skola imorgon YEY! -_- börjar 8.10 och slutar 16.20 , svinkul! 
 pusspuss sweetdreams   <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0