kväller 21:20

okej, jag skulle ha duschat nyss men pappa fick dampet för att ja garva så han sa att han skulle kasta en kniv på mig om jag inte damma av rummet först, och visst känner inte för att dö än så klart jag gjorde som han sa. nu har caroline åkt till stockholm och sen ska hon vidare till egypten i två veckor. hur himla najs är inte de? men när hon kommer hem så är jag i idre så jag kommer inte träffa henne på 3 veckor .. inte lika najs faktiskt. imorn ska jag va frisk, struntar faktiskt i om jag inte är frisk nu haha. jag ska ändå till skolan, för här hemma finns inget att göra !

längtar till helg och feest kanske? (; men sov snyggt nu allihopppa puss&kram! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0