Nu kommer bloggandet igen! jag har varit sjuuuukt seg!



okej, sjukt seg på att blogga- förlåförlå alla läsare, men nu ska jag igång igen, veckan har varit underbar , korta skoldagar mysiga fika - ätpauser på stan och sen jesse. helt okej bra! Idag ska vi åka på kryssning, jag ringde nyss pappa och bad han trycka i lite klackskor och kläder i en väska som han ska ge caroline eftersom vi ska åka! de blir also carro, jag, rolle och mamma. ja & carro har en egen hytt så de är suberb- bra!

igår var jag på stan och köpte två linnen på h&m, ett vitt och ett svart. sen så köpte jag en rosa, stor& ganska kort kortärmad tröja, jag åkte hem med rolle vid 4 och när jag kom hem så somnade jag dirr! helt sjukt, helt slut. jag vaknade vid 12 på natten och gick upp och åt lite lövbiff och vitlökkroketter, sedan gick jag och la mig igen och vaknade vid 8 så jag har sovit i 15 timmar i natt ungefär, hhuhu gansa skönt kan jag säga!

jag bloggar igen idag innan jag drar till stockholm, då hörs vi pusss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0