onsdag , kl 12:17

hej! idag är jag sjuk som jag skrev igår, vaknade flera gånger inatt och imorse av att jag hade så himla ont i halsen, det är inte kul. och det är en sån här dag man inte har något att göra utavihuve taget, så jag har kollat på gamla bilder, kollat runt på bilddagböcker mm, och gud vad jag saknar mina hästar, det är helt sjukt. jag skulle egentligen åkt och hoppat flash idag, men de blev lite knappt om tid och sen så är jag sjuk också, så jag hoppas verkligen på att det blir i helgen istället. oh jag måste åka hem till mamma snart och rida corina , solen är så underbar och då fattas bara hästarna.



flash och alle <3 dagen alle åkte ;'



bästaste flash <3




bästaste alle <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad fina hästar! =D // adina

2009-03-25 @ 19:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0