schul, stan, ögongodis



idag blev de indelning av projektgrupper och jag hamnade med fredrik, chrille och hagman. det var ju heltokej! detta innebär kortare skoldagar i två veckor och sedan är det sportlov och jag och josefine drar till fjäällleeen (: josefine skulle till tandläkaren och jag göra ett ärende så vid halv 1 drog vi till stan och efter våra ärenden träffade jag simon och jag köpte kebab (aaasgott!) och sedan hade vi inget att göra så jag köpte fika också, josefine&mina dagar blir alltid så klockrenaste bäst , även om dom är sämst! haha, bilder från båteen kommer imorgon, självklart glömde jag kameran hos mamma när jag bara kan lägga in bilderna hos pappa där jag är nu -_- jag är glömsk ibland, jo de kan jag lova hah.

här har ni äkta ögongodis!, jag dreglar ..
http://www.youtube.com/watch?v=7oBmqRZyZQc

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0