skolan

hejsan! igår efter skolan tog jag och johanna bussen ut till flash, jag hjälpte henne när hon red honom och sen så fick jag ta några språng. han var jätteduktig och tyckte det var urkul. jag tog några bilder men jag har ingen kabel hemma hos mamma så jag har inte kunnat lägga in dom än. Idag ska jag till mamma igen så jag kan inte lägga in bilderna idag heller, men imorgon gör jag nog det! när jag kom hem så var tanken att jag skulle rida corina , men jag däckade bums i sängen när jag kom hem så det var ingen hitt. imorse försov jag mig också så jag kom till skolan vid 10 iställlet för 8. hm, jag börjar bli såhär trött igen som jag var ett tag, jag måste börja bli bättre nu. det ska bli skönt me påsklov nästa vecka, jag och josefine drar ju då till idre på lördag så de ska bli najjs!

vi hörs senare pusspuss <3



allelelelel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0