ta tag i livet!



carro drog precis, vi kolla lite på the hills och åt lite gott & bara snackade liksom, sommaren längtar man ju bara så himla mycke till nu also. efter gårdagen spec (bilden över). pappa kom hem med pizza för ett tag sen som ja slängde i mig , jättegott, de behövdes. och imorgon är det skola, vi har jättemånga! engelska glosor och sen memory ska vara klart eftersom att jag inte gjorde de förra helgen, och sen har vi samhällsprov också, och jag kan väl sisodär inget. är ni som jag och också gör allt i sista stund? men det är väl då man ialf pluggar som effektivast? och imorgon kommer allt vara borta som man har "lärt" sig. aja nog om den inte gillade skoldagen imorgon som håller på från 8.10 till 16.20 . .

tänkte hoppa in i duschen och sedan kolla kläder tills imorgon, lägga mig i sängen sätta på en film och plugga! de gillar vi kan jag lova (: sov sött hörni, puss godnatt ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0