whatever you like


släpper en sådär ASNY (noT) bild. idag har de varit skolan, skönt att dagen blev lite kortare eftesom att vi slapp engelskan som vi också kommer göra 2 lektioner till. nu är jag hemma his mamma och jag gick upp och kika i vårat stall och det har kommit 3 nya hästar ! :) en svart liten shettis och ett sto med föl, URgulligt! men det känns ändå fel att det inte är mina gamla hästar som står där, men så är det!   min syster kommer nog snart tror jag, hon skulle sova här , kul att se henne, de va ändå ett tag sen. glömde ringa katja för att fixa mina naglar, ATTANS! för nu är hon på öland en vecka .. men vi får vänta. klipptid även bokad, det behöövs!!

spanska prov och en inlämning på onsdag och torsdag matteprov matte B del 1 .  ORKA

puss&kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0