wild horses - natasha bedingfield


jag och alle i finspång <3


jovisst är låten underbar - wild horses med natasha bedingfield, det är sjukt och låten får en att sakna det bästa man någonsin haft ;' .  och som ni vet så har vi tre nya hästar på gården, en shettis och ett sto med föl, och jag ska börja rida stoet faktiskt! och idag red jag henne , första gången jag rider på en månad .. om ni bara visste hur underbart det var <3 Corina heter hon och mjo jag ska börja vistas mer i stallet nu kan jag lova , helt UNDERBART <3 jag var så lycklig när jag red, så himla lycklig :')

sedan fick mira rida cesar, den dära shettisen , huhu så söta + att hon ramlade av två gånger, men så ärdet! bara att hoppa upp igen, jovisst jag hoppade också upp och skritta en kort bit, gulligt <3

men somsagt, jag bara älskar hästar och det kan jag ALDRIG komma ifrån, dom har gett mitt liv något så himla speciellt, kan inte göra annat än att tacka dom sjukt mycket för allt, ilovethem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0