come on barbie let's go party



hejsan! två dagar jag bloggade senast men de var för att jag har varit hos josefine och lite så.. i söndags drog jag sen in till södrköping och träffade lucas, mys, sedan basse och vp. chillade där lite och sen kom mamma och hämtade mig runt 11.

var så jävla trött måndag morgonen så jag trodde jag skulle dö, kommer knappt ihåg den dagen men vi gick till halv 5 sedan drog jag kenny lina och josefine till stan och lina åt. sedan köpte vi pannkaksgrejer och godis och drog hem till josefine och lagade mat. det blev pomme med choklad, köttkorv, tzatsiki, broccoli och pannkakor! det va gottgott. sov sedan där.

Idag har skolan varit booriing, började halv 9 med nationella matte del B, blev klar halv 10 och hade hål till halv 1, vid ca 5 över halv 1 drog jag till söderköpings vårdcentral och la om min fot! nu tänkte jag ta det lungt kanske rida lite senare, imorgon har vi geografiprov och spanska muntlig redovisning inför klassen , geografiboken ligger i skolan och spanskan.. jaap! pusspuss sålänge
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0