fire burning ,

snaart hoppas jag pillererna är slutttt och skiten inte gör så ont längre. idag satte sig en geting på min andra fot och stack mig -_- är de meningen att jag inte ska kunna gå ele? haha. ae herregud, tänkte fixa lite pengar och dra till sörping snart tror jag om jag orkar, natten är väl ung va? imorgon börjar skolan igen och då ska väl jag redovisa kultur& idé historian inför klassen men naeeh tror han hah.    flash har ju också varit och tävlat, här kommer ett par bilder. ille ceasar blev även löshoppad häromdagen, lite bilder därifrån också!


  


CEASAR








FLASH






bästaste<3 johanna , du är jätteduktig!



Kommentarer
Postat av: Johanna

naaaw, plutten han va så söt <3 nästa gång ska vi slå alla och försöka att inte hoppa över dressyrstaketen! :D <3

2009-05-17 @ 22:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0