friday im in love

  


idag så försov * jag mig ehe, så jag har varit hemma ifrån skolan. en dag (för ett himla bra tag sen)när jag kom hem så låg den här lappen på min säng, de va min käre bror som skrivit den så idag städade jag faktiskt bort alla kläder! kolla bara golvet på bilden längst upp i vänstra hörnet ihi, illa! nu är de fresh och bortplockat! mamma kom hem runt kl 12 och så gick jag ut och red (blogginlägget innan) sedan satt jag mig här och chilla, försökte leta aktiviteter tills ikväll, blir nog sörping me lite folk hoppas jag, men de märks . inte ens säkert jag orkar gå ner och duscha och fixa mig, men de märker vi x) .     pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0