gimme that

       

hejhej! idag befann jag mig på vårdcentralen klockan 9 imorse, dom fortsätter att göra utredningar på min jävla fot , hoppas att dom kommer fram till något att göra snart för jag orkar inte ha ont hela mitt liv! tydligen har jag fler bakterier än vad medicin räcker till, helsjukt men aja så ärde! vid 11 kom ja  in till skolan och hade kultur & idé historia , lunch, svenska, engelska och samhäll till lite över 4. it sucks! engelskan gick felfritt och jag pissa inte på mig av oro när jag redovisade för flickorna!

imorn blir de heeelledigt då jag inte kan vara med på jumpan då min fot är ah nivet brändskadaD, sen har vi 1 timmars matte som jag skiter i, sen har vi inget mer, nödvändigt va? nah , jag struntar hellre it och så blir de! 
pusspuss nu ska jag svulla godis me morsan och syrran , godnatt hörni hade kul i skolan imorgon! :) xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0