händelserik dag!

hejsanhoppsan! idag har dagen varit chill och himla najjs! , vi började 08:20 med matteprov (nationella) och jag var klar typ först av alla klasserna haha, det var ju matte a , och mitt tålamod att sitta och ha prov på något ointresant är inte på topp, så jag skrev de jag kunde snabbt och lämnade in! , hoppas på G dårå :). sedan var de ca 1,5 timmes rast och sen samhällsprov, de gick ju som de gick .. orkade inte ha håltimme och vänta på spanskan så jag drog till stan och åt salladsbar (bilden nedan) med lina och josefine. det är verkligen sjuuukt gott! släppte även en glass på donken med josefine.  

ungefär  vid kl 17:00 var de möte angående nhs (norrköpings horse show), jag och josefine ska jobba i prisceremonin och vi har organiserat upp allt och det har blivit bra tycker jag, nästa vecka kör i igång ! hårt arbete i två helger!  ojuste på lördag ska min flash tävla (flash är min storhäst som är uthyrd) , det får man inte missa önskar lycka till till dom te 100 % <3.

jag kom hem ca 20:00, jag gick ut till stallet dirr och gjorde iordning corina, mamma köpte ett nytt bett idag, (bilden nedan)  så vi trimmade på , och de gick svinbra! kom nyss in nu och mina händer är helt blåsiga fan, inte kul.. men så ärde när man håller på med de man älskar mest :) , PUSSPUSS <3   imorgon är en ny ronnnydag !


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0