l l l l lick me lika a lollipop

helu bitches, jag sitter här och lisssN musik. josefine åkte för ett tag sen och hon och jag har varit i tre dagar nu x) . i fredags åkte vi till sörping och feesta" kom inte hem sen så vi sov hos viktor. sov ingenting den natten så va liite trött , men på lördags morgonen gick vi iallafall upp vid halv 9 för vi skulle vara på ridskolan i sörping kl halv 10 då flash skulle starta sin första start i hela hans liv i dressyr! de gick bra bara att han taggade och trodde han skulle hoppa över staketet hah, de min häst dedär va, hoppning gäller ihhi! sen åkte vi hem och chilla, fick senare skjuss in till sörping igen och keka pizza och träffade lite folk. vi va hos viktor me några till ca halv 1 då  hämtade mamma mig och josefine och vi drog och tältade hos mig , liite kallt men så ere !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0