ledig!

hej hallå! idag har jag varit leedig, så skönt! jag gick upp vid 10 för min fot är ju som den är plus att vädret var så himla fint! så klart jag fick ridkänslor när jag kollade ut, foten stoppar mig aldrig så jag gick ut och tog en runda med corina (bilden) hon var jättefin som vanligt (dock blev jag nockad men hah) och jag och mamma ska ga en runda till C G och köpa ett starkare bett + graman kanske? skulle börja vilja hoppträna då hon är såå himla duktig!

annars så har jag svullat banan och choklad, kakor m m idag. imorgon har jag två prov och kanske muntlig spanska redovisning, hoppas inte de bara.. ush jag dör ju då :| . har inte orkat plugga heller och kommer säkert inte göra. aja heh



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0