monday you can fall apart

hej bloggen! , de va ett himla bra tag sen jag bloggade nu, f'lå f'lå. men de är faktiskt så att jag har jobbat på norrköpings horse show mellan torsdag - söndag från ca 7:30 - kl 20:30. plus att man de flesta dagar har festat hela nätterna så de har varit lite småsegt att ta sig upp. har sovit hos josefine i åby också, en stor anledning där bloggandet har blivit segt, men nu är jag igång igen! skola idag igen då efter långhelgen, sviiinsegt och onödigt så den struntar vi i.

jeansjackan här nedan för har mamma köpt till mig från gina tricot. erkänn snygg? har letat över hela stan efter en ljus jeansjacka, och så hittar jag en mitt i farten! den finns nog kvar att köpa, har inte haft några pengar så jag har snålat med att gå på stan. puss på vädret idag, och puss på mina läsare<3




 

och yessssss, jag ser vinögd ut (stavning) men , skitsamma ni flesta vet ju hur jag ser ut egentligen  ehe x)

Kommentarer
Postat av: Sis

Ja och i verkligheten är du skelögd :) <3

2009-05-25 @ 22:37:41
URL: http://josefinecaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0