morsdag

hej bloggisen! sitter här och lyssnar på gamla låtar med brittan , heh helt okej en sån här varm SOMMARDAG va? idag har vädret varit helt underbart och jag har jobbat min sista dag på nhs. dyngskönt! hann inte uppdatera igår då jag sov hos josefine, men jag va ialf på jobbet hela dagen igår och sen blev de party på kvällen då jag träffade ponta, erik och några fler pöjkar. idag är de ju morsdag och visst gav jag mamma lite blommor, visst är dom fina? :)

mamma gifte sig faktiskt igår, ack ack, sjukt att min bror gifte sig före morsan, men kul för mamsen, hon var så lycklig och rolle med! :)






lycka, är inte de viktigt här i livet?



bloggar kanske en gång till senare! ikväll är det ialf på kanal E; keeping up with the kardashians & candy girls. missa inte det! pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0