noll hål!

hejsan hoppsan!, i onsdags sov jag viktor med josefine för att mamma fick damp och vägrade hämta oss. så vi letade sovplats /& eventuell skjuss hem men de sket sig så vi sov där. på torsdagen gick vi upp tidigt för att dra till tandläkaren och kolla mina tänder, inga hål faktiskt! ;o . sedan så blev de vårdcentralen och linda om min fot, det har blivit mycet bättre som tur är.. hoppas att jag kan bada någon gång på sommarlovet, kommer jag dock nog inte men ..

sedan blev de att dra till nhs (norrköpings horse show, som jag tror de flesta vet vad det är vid det här laget?) och jobba till kvällen , sedan hem till josefine och sova där. vi sov sedan ut på morgonen och började jobba idag klockan 12 igen, jobbade till ca 20:00 och sedan träffade vi basse och sebba. nu är vi hos josefine och chillaar, ska ut och gå typ nu så jag skriver lite snabbt! pusspuss <3


dyngseriöst vava !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0