norrköpingshorseshow

hej på er filurer. gårdagen var sjuk som vanligt, de blev ingen volleyboll utan vi drog till fille i smedby (ja carro, josefine, basse, markus och kenny). sedan blev de lindö och de slutade i Åby närmare sagt coop konsum . träffade erik och ponta och vi satt där och jag drack mig full , sedan gick vi till josefine vid 4-5 på morgonen. klockan ringde sedan runt 7 och då var man dööööd!

idag så var då första dagen på norrköpings horse show (nhs) som började klockan 8 och höll på till ca 19:00 . visst dagarna är låånga men under dom här två veckorna kommer jag nog träffa en hel del folk då jag endast ska sova i åby.    här under kommer lite bilder sen jag tävlade på nhs och dm på samma ställe med alle, :)  


















saknar min ponnie :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0